sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Koulun KAHVI & KIPPO

Moikka!

Ollaan "yllätysreissulla" mummulassa. Siksi "yllätysreissulla", kun en malttanut olla kertomatta, että ollaan tulossa. Mä olen vähän tällainen, kaikki saa aina lahjatkin etuajassa, kun en malta odottaa. 

Kärsimätön, malttamaton, innostunut? Ehkä.

Mutta asiaan! Kun käydään lapsuudenmaisemissani, niin Koulun kahvi & kippo on ehdottomasti vierailulistan kärjessä. K&K blogiin löydät Täältä!



Kauniita maisemia, herkullisia leivoksia, söpöjä värejä, ihania tavaroita... Ja tunnelma mitä parhain!

 Sielu lepää! (eikä kukkarokaan pääse pahasti valittamaan) (=


  



Nämä lahjapaperit ovat putiikin ehdottomat suosikkini!





 Ihan koulun likellä on Lemmensilta. Kauniita näkymiä. 

 

Mukava, kesäinen päivä takana.
 Huomenna luvassa shoppailua Oulussa :)

Palataan siis asiaan piakkoin =)

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eikö vaan! :) tuolta ei ikinä poistuta tyhjin käsin :)

      Poista
  2. Voi mikä ihana paikka! Mä tiedän, että jos menisin tuonne käymään, mun olis pakko ostaa jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano, mä kierrän ton paikan moneen kertaan ja joka kierroksella löydän jotain kivaa :)

      Poista
  3. Kiitos kivasta postauksesta ja tervetuloa taas! Me odotellaan täällä!

    VastaaPoista
  4. Aivan ihanan näköistä! Meillä oli tarkoitus tänään käydä tuolla, kun miehellä on vapaapäivä, mutta se ei olekaan auki. Koitetaan keskiviikkona uudelleen, enkä malta odottaa! :)

    VastaaPoista