sunnuntai 12. elokuuta 2012

Vanhoja tuoleja

Meillä alkaa huomenna arki. Minäkin menen huomenna töihin ja lapsi menee päiväkotiin. Jännittää, mutta luulen, että huomisen jälkeen on jo paljon helpompaa. Olen yrittänyt olla miettimättä liikaa huomista ja keskittyä vain tähän viimeiseen lomapäivään, mutta väistämättä ajatukset harhailevat Emmiinan ensimmäiseen päiväkotipäivään, minun työpäivääni.. No, katsotaan, kylläpä se huominenkin siinä sivussa menee :) 

Eilen kierreltiin Suolahdessa ja Äänekoskella monta pihakirppistä ja päivän ehdottomasti parhaat löydöt oli kolme valkoista pinnatuolia, ja kaikki yhteensä vain 6euroa! 


Pikkuhiljaa meidän ankean valkoiset seinät saa jotain piristystä. 


Ystäväni toi minulle omasta liljapellostaan muutaman yksilön kaunistamaan meidän kotia! Liljat ovat Annikan ylpeys, joten olen otettu tästä kunniasta! =) Kiitos Annika!



Ja taas näitä lasipurkkeja.. Saa nähdä, kuinka kauan niissä on jotain sisältöä =) 




2 kommenttia:

  1. Hieno löytö nuo pinnatuolit - monilla kirppareilla pyydetään useita kymmeniä euroja YHDESTÄ tuolista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itsekkin tosi iloinen noista tuoleista :) Toki koirat on päässy jäytämään noita tuoleja jonkun verran, mutta silti ne myytiin ihan pilkkahintaan!

      Poista